Dlaczego Wiedźmin 3 na konsolach będzie działał w 30 klatkach na sekundę

Jeszcze w tamtym roku przedstawiciele studia CD Projekt RED przyznali, że Wiedźmin 3 będzie działał w 30 klatkach na sekundę w rozdzielczości 1080p na PlayStation 4 oraz 900p na Xbox One. Wywołało to ogólne oburzenie, ponieważ gracze spodziewali się utrzymania 60 klatek. Michał Krzemiński z CD Projekt RED postanowił wyjaśnić dlaczego tak się właśnie stało.
Firma chciała od początku stworzyć doskonały cRPG i w takim wypadku na pierwszym planie były takie elementy jak fabuła, postacie oraz otwarty świat. Według dewelopera wszelkie aspekty techniczne są sprawą nieco drugorzędną, choć na pewno grafika będzie piękna. Wnioski jakie powinniśmy wyciągnąć są jasne. Po Wiedźminie mamy się spodziewać przede wszystkim wciągającej historii rozgrywanej w otwartym świecie. Wszelkie kwestie techniczne nie mają w tym wypadku aż takiego znaczenia.
Odsłon(374)
Podziel się z innymi
Komentarze
Zasady publikowania komentarzy
- Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk.